Onze garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed uitgevoerde reparatie.
Dus het verhelpen van de gemelde storing. Als hier geen sprake van is,
dan heb je het recht op een gratis herstelreparatie of teruggave van het betaalde reparatiebedrag.
Partner deelname
Aanmelden als monteur? – Morgen meer klanten!
Meld je aan bij het grootste witgoed reparatieplatform van Nederland en maak gebruik van alle voordelen. Ons platform geeft jou de mogelijkheid om eenvoudig en heel flexibel meer storingen te verhelpen op de dagen dat het voor jou uitkomt. Wij doen de marketing, de intake, de planning en jij kunt je focussen op het verhelpen van storingen bij klanten. Op deze manier verdien je meer omzet en hen je minder zorgen! Geniet van de voordelen net als 34 andere monteurs dat doen.
Jouw voordelen:
Meer klanten op een dag in jouw regio, minder in de bus
Morgen starten en per maand opzegbaar
Alle reparatie-aanvragen worden door ons gefilterd en gecheckt
Jij bepaalt zelf hoeveel, wanneer en in welke regio
Gemeenschappelijke inkoop bij ASWO – Beekman
Je houdt meer geld over aan het einde van de maand
Heb je interesse? Bel Tako op 085 – 760 54 28 of stuur een mail naar tako @ witgoedbrigade.nl
Over de witgoed Brigade
Witgoed Brigade is het grootste online witgoed reparatieplatform van Nederland. Wij bestaan sinds 2017. Inmiddels hebben onze 34 aangesloten monteurs al ruim 55.000 tevreden klanten geholpen. Ons platform richt zich op het verhelpen van storingen aan wasmachines, drogers en vaatwassers. Witgoed Brigade realiseert meer klanten in jouw regio voor jou als monteur. Wij verzorgen 7 dagen per week tot 19.00 alle intakes van storingen. Met ons kantoorteam en in overleg met jou, plannen we elke werkdag exact zoveel klanten als je zelf wenst.
Ook op zaterdag als je dat graag wil. Wij verzorgen ook je routeplanning zodat de klant kan zien hoe laat je arriveert of dat je misschien iets later bent.
“Minder gedoe en meer reparaties op een dag”
Per regio werken we met een vaste monteur. Zo garanderen wij een maximale klantenstroom. Jij betaalt alleen voor de doorverwezen en door jouw geaccepteerde klanten. Dat is wel zo eerlijk. Van onze monteurs vragen wij bij elke klant om hun vakmanschap en vriendelijkheid.
Wij regelen ervaren en betrouwbare vakmensen voor alle soorten witgoed reparaties bij mensen thuis of op het bedrijf. Bij ons boekt iemand direct een aangesloten reparateur. Dus geen omslachtige offerte aanvraag website waarbij je moet afwachten of er een reactie komt. Wij werken direct met aantrekkelijke standaard reparatietarieven en 3 maanden garantie op reparaties. Wij verbinden geen telefoontjes door, maar zijn met onze eigen intakebalie 7 dagen per week bereikbaar en filteren alle aanvragen voordat wij deze aan je doorsturen.
Klussen worden je aangeboden met een ons slimme distributiesysteem Insezo. Bij elke nieuwe aanvraag ontvang je een bericht per sms of email. Het is een kwestie van op 'ja' of 'nee' klikken. Ben je te druk? Dan druk op je gewoon op 'nee' en gaat de klus naar een collega reparateur. Druk je op ja, dan is de klus voor jou en kun je alle gegevens van de aanvrager inzien.
Witgoed Brigade doet niet aan vaste kosten. Dus geen abonnementen of ingewikkelde contracten. Je zit nergens aan vast. Wij vragen alleen een vergoeding per doorgestuurde aanvraag. Witgoed Brigade is namelijk geen doorverbind- of offerte website. Alleen wanneer je een aanvraag krijgt aangeboden betaal je een vergoeding aan ons. Dus het is 100% variabel.
Omdat tegenwoordig de klant van tevoren precies wilt weten waar hij aan toe is. Daarom geldt voor elke aangesloten reparateur een aantrekkelijk vast tarief voor het eerste kwartier en elke 15 minuten daarna. Deze tarieven gelden voor doordeweekse dagen. Wij zijn aan het onderzoeken welke tarieven we kunnen aanbieden voor weekendreparatie op zaterdag. Daarnaast kennen wij nog een opslag voor spoed.
Nee, zeker niet! Doorgaans hebben mensen daar een hekel aan. Daarom werken wij met ons starttarief van € 69,-. Dat is inclusief voorijkosten, diagnose en eerste 15 minuten reparatie. Ook voor afkeur geldt dit tarief.
Alleen bij jou in de buurt. Jij bepaalt zelf hoever je wilt rijden voor een reparatie. Je kunt bij ons precies aangeven in welke regio je werkzaam wilt zijn en ik welke niet.
Voorlopig focussen wij alleen nog op wasmachines, vaatwassers, drogers en koelkasten. In de toekomst zullen wij dit nog verder uitbreiden naar andere witgoed apparaten.
Afhankelijk van onze afspraken, sturen wij je achteraf een factuur voor alle doorgestuurde aanvragen of betaal je vooraf met een prepaid aanvragen pakket van ons.
Op twee manieren zoals het nu ook gaat. Of een klant betaalt met cash of met de pin op locatie of de reparateur stuurt achteraf een factuur aan de klant. Dat mag elke reparateur zelf kiezen.
Wij steken veel energie en tijd in kwaliteit en service. De Witgoed Brigade heeft een naam op te houden en valt of staat met de kwaliteit en service van de aangesloten reparateurs. Dat is ook de reden dat we vooraf een selectie maken. We benaderen niet elke reparateur om deel te nemen. Meestal komen we ook persoonlijk langs voor een kennismaking. Voor beide partijen is het fijn om elkaar gezien te hebben. Ben je bij ons aangesloten dan mogen klanten (altijd na volledige afronding en betaling van een klus) hun mening geven. Komt de gemiddelde score ver beneden een bepaald niveau of ontvangen wij een klacht, dan nemen wij daarover gelijk contact met je op.
Dat zou je aan hen moeten vragen. Maar wij krijgen te horen dat de aangesloten reparateurs best wel happy met onze manier van werken zijn. Dat komt vooral omdat wij 7 dagen per week bereikbaar voor klanten zijn. Wij als geen ander het vak van adverteren en online marketing verstaan en daarom kosten besparen. En omdat wij alle aanvragen filteren en jullie geen ‘onzin’ aanvragen ontvangen. Komt nog eens bij dat wij je bij ons alleen betaalt voor aanvragen die je zelf wilt accepteren. En als onze reparateurs happy zijn, dan zijn wij het ook!
Bij vragen kunt u bellen naar een van onze accountmanagers op onderstaand nummer: